onsdag 23 juni 2010

Växer jag upp?

Hit kommer inte någon midsommarhysteri. Jag använder säkert helgen på nåt skapligt sätt ändå, men på vilket sätt, det har jag inte tänkt mycket på.
Vi får väl ha en liten konferens?
Om nu bara konferensdeltagarna behagar att infinna sig samtidigt? Det är inte säkert att det lyckas, för...de flyger och far. Jag pratar om ungdomar.
Nu menar jag inte att de måste inordna sig och närvara under hela midsommarhelgen, men det vore bra att veta lite om deras planer.
De behöver ju fortfarande sina föräldrar för allt möjligt, utan att de erkänner det öppet... Som tex. transporter, framdukad mat, rena kläder, lånebil...tältpinnar?...glömt nyckeln...fest och FF...hitta hem?...ja, all möjlig backup.

Lät det delvis ömsesidigt detta? haha....Stryk det jag sa nyss. Jag slår mej fri! Men med vissa besvär.
Det skall bli skönt med helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar