torsdag 2 september 2010

Obestämd artikel

Det är andra tider, bullar och platser.
#Tider...ja, det är annorlunda. Vissa nya saker och upplevelser är obekväma och andra är helbra. Jag har inte fastnat i någon bestämd åsikt om vad jag skall tycka ännu, men det har varit en omtumlande tid... ja, jäklar! Resan pågår.
#Bullar? ...Jag tycker att det äts nästan bara pepparkakor! Och om jag refererar till kaffeförbrukningen på jobbet, så står pepparkakskonsumtionen i proportion till den. Pepparkakor är kanske lika nyttiga som mörk choklad? Men mer bullar måste till!
#Platser.... ibland känns det som att jag besöker en plats för första gången, fast jag är i den mest välbekanta, vanliga miljön. Det kan vara en känsla av förvåning, sprallighet och upprymdhet, saltad med aningen osäkerhet.
Är det nåt med ögonen tro? Ja, inte att det fysiskt är nåt med ögonen....Jag väntar visserligen på nya glasögon, men jag funderar på om jag....hm...utvecklats på sistone. Jag ser inte alla saker på riktigt samma sätt. Och jag är säker på att det bara är helt normalt. Visst är det bra?
Jag skall ta ett snack med mig själv om det här med frågetecken. Det kanske skall vara så få som möjligt i en text?? Eller fler!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar