tisdag 10 augusti 2010

Spegeln Manne

-En clown som jag pensionerar mig inte. Manne sa det i intervjufåtöljen. Jag lyckades se reprisen ikväll. Tack! Och tack för vad du sa om lek....
Det var väl för skönt! Jag har varit orolig för detta, men han måste väl veta hur det ligger till med saken? Han sa, att om man leker mycket, och jag tolkar det som att det gäller för vuxna med, så får man en ökad empatisk förmåga! Haha...vilken bra Manne!
Om man, helt hypotetiskt...besöker IKEA för att handla lite grejs, kan ju spilltiden utnyttjas till att öka sin empatiska förmåga. Bara hypotetiskt, som sagts.
Förslagsvis kunde någon till exempel komma på att skruva upp alla etthundratrettio äggklockorna som eventuellt kan ligga löst i en kartong...
Det var en verklig skön dag i dag, med inslag av isterband och äggklockor. En skön soffa blev lite av favorit, även om jag kände empati för de flesta idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar