måndag 5 januari 2009

2009, Vad kommer du med.

Ja, inte vet jag. Det är väl det som man skall upptäcka, skapa, drabbas av, njuta av, förvånas av, sakna, kvävas av, leva med, hata och kanske älska.
Nytt färskt år inbjuder till nystart eller nya tag. Eller ett nytt stopp? Det kan säkert vara bra med lite bromsar ibland, men nystart låter väl bättre ?
Måste testa ordet nystopp i nåt sammanhang. Det kanske bara betyder näsa förresten.
Spännande blir det säkert det nya året och jag skall försöka att vara så positiv som jag kan. Jag tror nämligen att det är bästa sättet att komma över livets svackor. Tack alla positiva människor.
Föröka er mer och oftare!

2 kommentarer:

  1. Glömde att berätta om mitt enda nyårslöfte på grund av upphetsning: Jag lovar och svär att jag skall sluta att hoppa i soffor. När jag blir äldre.
    hälsn.Red.

    SvaraRadera