söndag 22 november 2009

Ett Ett Noll

Det står ofta bara en bil hemma på gården numer. Det innebär att skjutsning och hämtning har reducerats till nästan omätbara siffror. Vad lämpligt det är, nu när det är mycket tur och retur gånger två som har ersatts av en enkel tur och retur utförd av vederbörande själv.
Jag tycker verkligen att hon skall få nycklarna de gånger hon frågar. Jag tycker att det är så bra att fortsätta att träna... men det vågar jag inte säga högt. Träna vidare bara, och ta bilen tänker jag tyst, men vad sjutton, det är det andra som hägrar.
-Nu jäklar kan man...bära iväg bara!Nyttan med päron minskade hälsosamt mycket, utom nyttan av deras fordon...
Min bil står ofta hemma, och den gamla skorven har hon inte lånat. Och jag råkade dessutom bryta strömmen vid ett batteribyte och koden till stereon, som då hade låst sig, har jag inte hittat bland bilpapperen. Jag har letat..lite, men den är som bortblåst!
Nu har jag haft lite mycket att fixa med så det blir inte av att leta så noga, men jag tycker att det är tyst att åka i min bil, det erkänner jag, och det tycker hon med. Det blir väl så att jag hittar siffrorna någon gång, men fan vet var jag hade dem nerskrivna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar