fredag 6 november 2009

Fullservice

Sent hem från arbetsdagen, för att vända direkt mot mataffären. Order om tacos, BASTA! Det var bara att lyda. Trött, skitig och...var det inte bandy sen?
Världens finaste sport och hemmamatch, och jag är så trött, skitig och hungig, och det skall lagas tacos...det går inte ihop det! Och handlas till det..Jo handla, det orkade jag ju...
Jag blir hemma, för det sa ifrån. JAG sa ifrån, trots att någon del av mej sa ja. Ikväll skall det inte göras av med många kalorier. Det skall laddas in, vilas och samlas ihop.
Vad som skall samlas ihop vet jag inte på rak arm, men det känns som att det behövs. Samla ihop mej, skura av rejält och kolla vad som skall göras på servicen i helgen. Det behövs lite servning nu. Jag behöver kolla slitaget, tanka och frächa upp karossen. Det är skönt med helg nu.

2 kommentarer:

  1. Satt skönt på åsen då, utan dig!

    SvaraRadera
  2. Ja. Var visst några hörnor ikväll...Jag var så görtrött efter veckan.Sov bort en del av kvällen märkte jag nu:)

    SvaraRadera