onsdag 23 december 2009

God redan Jul?

Och nu är det dags att börja att tänka på julklapparna. Tänka på, sa jag!
Granen ligger i badkaret, och jag får bara ta en snabbdusch nu när karet är upptaget. Det är bäst att masa sej neråt stan för att försöka att pilla ihop några små paket. Ni andra, som ju självklart är klara med allt sådant, kan väl fortsätta med glöggen, provsmaka en skinksmörgås och lägga på de sista juldukarna. Men jag hinner ikapp, det lovar jag.
Ha det så bra, både före, under och efter jul!
Själv tänker jag ta det som det kommer för inget särskilt är planerat i helgen, förutom Julaftonen på hemmaplan. Det är skönt för en sådan egoist som jag. Jag vill gärna ta det som det kommer. Kravlöst.
Men då säger vi väl så? Ha nu en riktig slapphelg så långt det är möjligt. Ni står säkert ut med det och det är bara lite träning som behövs för att lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar