fredag 9 april 2010

Gött med After Eight

Uselt! Vad hände med Så skall det låta ikväll?...Ja, inte vet jag. Bara för att man inte kan sjunga, så är man inte heller med automatik roliga.
Jag lämnade snabbt rummet efter fem minuter. Jag hade nyss ätit och ville behålla maten.
...Men Tommy Körberg är bra. Han gillas, men vad hjälper det? De andra var så dåliga så han verkade hålla tillbaka sin sång, för att få det i någorlunda balans. Har de sådan brist på trevligt och roligt folk, så att det bara finns häxpipor kvar att bjuda in? .....men Tommy är bra!
Jag knaprade i mej en liten mintchoklad till kaffet, medan jag funderade på min dubbelsmörgås på drift någonstans på arbetet. Jag hade den i handen när jag gick från min arbetsbänk men sedan var den visst inte med ut.
Till den som hittar en dubbel limpmacka med leverpastej på något konstigt ställe på arbetet:
Den är nog lika morgonpigg som ni själv, och kanske kryper fram, seg och degig. Bara döda den! Ni vet inte vad den dragit på sig under helgen. Magsjuka, fluss och blyförgiftning. Stryp den med stora buntband!
Men Tommy är bra. Han får leva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar