torsdag 1 april 2010

Sega råttor

Jag provade med en lång arbetsdag trots att det var helgdagsafton. Laddade med huvudverkstablett och påskägg med godis, men det hjälpte föga. Stelheten i nacken och hela huvudvärken från i morse, hängde med ända hem.
Nu verkar det som att helgstädningen är igång.....jag har svårt att hålla mej undan, men innan jag kapitulerar, skall jag kolla om inte det är aningen värk kvar.
Kanske? Ja, om jag känner efter när jag spänner och rynkar pannan hårt över ögonen kan det vara lite kvar av huvudvärken. Kan det gälla?

Nej, det verkar jobbigt att gå och rynka pannan i timtal, bara för att slippa en del städning. Om jag lutar omkull mej en stund först, kan det nog vara en del kvar till mej efteråt. Det finns något att plocka med, tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar