lördag 24 april 2010

Restplatsen

Nu skall jag inte skriva om opera, för det börjar att bli tjatigt. Jag skall istället berätta att det finns annat som tar min tid. Arbete till exempel. Och trasiga mopeder.
Medan jag jobbar med kablage och liknande på dagtid, och just nu lagar mopeder och cyklar hemma, finns det tid att tänka efter och fundera på vad man kan få vara med om, och få förmånen att delta i. ....Inte som sångare för tusan!...men som förälder vid markservicen.
Äh...Operan har inte alls blivit tjatigt. Det var fantastiskt även igår kväll, trots att det var Fredag och en aning mindre publik.
Det kan vara något tjatigt att läsa om det bara. Eller att höra om det....men det drabbar inte mej, utan jag står ut.
Nu är det största problemet att biljetterna verkar att rinna iväg, som sista skvätten i badkaret. Slurp.
Det är både bra och dål....JA! men vad bra det är! Stor succe, jävla skitungar. Rätt åt er.
Jag får väl laga en skruttcykel till, jag....Eller blir det något återbud?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar