måndag 1 februari 2010

En bit till

WOW! Jag vann första pris! I en tävling! Hur gick det till?
Jag blir genast misstänksam när jag inbjuds till tävlingar på nätet. Reklamtricks och tjuveri, jämt och ständigt. Och nu är det ytterligare någon solovårare som har övertagit alla idéer som tävlingen inbringade och profiterar på detta.
Bara tagit mina bästa virkningstips! Säkert blir det mönsterskyddat och patent och sattyg av allt....MITT! Hur kunde jag gå på detta simpla trix? Duperad och omkullpratad av min överma..-kvinna. Skojade bort mej totalt och man nappade som en rödögd mört bara.
Och att avslöja sina erfarenhet från virkbranschen så här öppet? Vad håller jag på med, bara för att vinna ett pris? Ett fint pris och huvet under armen...Kul grej och man dras med...Vilken rolig tävling det var...och verkligen ansträngande! Fan vad jag kämpade mej till den vinsten! Jaaaa!
Ni är för roliga, alla. Tack tack, för att ni skojar till det. För det blir annars så mycket allvar och tävling av alltihop. Inte bra....

2 kommentarer:

  1. Funderar intensivt på vad ska försöka dra in dig i härnäst ;)

    SvaraRadera
  2. Vad som helst, bara man har nåt att vinna:)Hur var det...nappar som en mört...

    SvaraRadera