söndag 31 januari 2010

Typisk Söndagkväll

Och så blev det ljummet igen. 25 grader bara.
Och efter en timme till är det 29. Hur skall han ha det?
Motorvärmaren måste för säkerhets skull gå lite längre i morgon. Jag tänkte ju få igång den där järnspisen i rätt tid, för det skall inte vara så svinkallt i bilen när jag åker neråt stan. Jag vill inte sitta där halvt genomtjälad när vi skall försöka att planera begravningen.
Just nu har jag inte speciellt mycket till övers vad gäller vintern. Just nu märkte jag det! Det finns där under, men jag har inte den minsta plats, eller intresse för aktiviteter och att njuta av klimatet. En kortare snöskottning är bra, och piggar upp, men var försvann planerna, och med det längtan till skidåkning, eller skridskoåkning? Helt bortkopplat..
Måste väl finnas någon kontakt eller pådrag att vrida på sen? Det skall stå ON, alt. PÅ.
....När det blir bättre linjer och punkter att hålla sig till om dagarna, skall jag knäppa på lite roliga lysen och fläktar. Och mer rock...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar