söndag 3 januari 2010

Fel fel fel!

Skrev fel på en gång! Men jag dröjde till andra dagen på det nya året innan jag skrev -09. Det kanske är bara en gång hittills, men det vet jag inte säkert. Och så här får jag hålla på ungefär två månader till befarar jag. Vissa sorters siffror är inte min starka sida. Jag ägnar mej åt annat.
Det här inlägget skrev jag bara för att det såg så jävla tomt ut i arkivet. Ett år bara försvann ner på lagret. Det är kanske så det är i detta liv. Bort med gamla skiten, in med det på arkivet för att samla damm.
Jag menar inte att jag tänker skicka hela levda livet in på arkivet, men hur skall jag göra med förra året? Jag har fasen inte tänkt på det än. Och är det verkligen min uppgift? Det är inte helt klarlagt.

Nej, nu skall jag ägna mej åt min starka sida ett tag. Det är inte att minnas siffror och att komma ihåg småprylar. Det är mer att verkligen hitta saker. Jag är bra på att hitta saker som jag tappat eller glömt bort. Det tar ett tag, men sen hittar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar