onsdag 10 juni 2009

Logga in eller logga ut

Morning! Här stod allt och lyste, påknäppt och klart. Det blev bara svart i går kväll. Tvärslocknade där jag var. Klubbad av de gångna dagarna. Det har inte varit läge för att se till sig själv och vila tillräckligt, men det ordnar sig snart. Den här veckan ut, och sen blir det bättre.
Det är alltid en period så här vid skolavslutningsveckorna, där det klumpar ihop sig. Nu ramlade det in ytterligare, en hög med annat grejs. Mycket annat, även sånt som andra ville ha gjort. Det kanske inte var bara jag som hade grejs att göra, men det borde gå att fixa, känns det som.
Men jag kastar en del på högen, i skrubben, bakom nåt. Det måste bli så. Vi tar faktiskt det senare. Om det finns kvar då. Om jag tänker leta efter det. Det funderar jag inte mycket på just nu. Nu är jag pigg, och skall åka och jobba. Det är ingen plåga. Det är faktiskt en riktigt bra syssla, när jag tänker efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar