onsdag 4 februari 2009

Klockan är 08:04

Och jag har ätit frukost och donat lite. Klev i varje fall upp klockan sju som tänkt.
Det drar lite i riktning mot slafen, en liten gummisnodd, som ger nåt litet motstånd mot dagen som kommer. Men hittar jag bara den lilla saxen, nåt lagom intressant ämne att börja med, så snapp! Och väldigt vad mycket det finns att fylla det här nya bladet med. Det är jag helt övertygad om i varje fall.
Fjärde februari, tjugohundranio.
Nu skall jag undersöka det. Och det skall vara: En sak i taget. Och när jag tröttnar på den så tar jag en ny sak till, i taget. Gäspade lite nu, var är saxen? Den ser bestämt ut som en rejäl kopp kaffe, innan jag går ut och fixar de två små felen på min gamla bil. Är det som vanligt med bilar så behöver jag inte fylla på med nåt annat göra idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar