söndag 26 juli 2009

Va! Skulle jag?

Man kan undra om det är så kul för de som börjar jobbet igen, efter semestern. Väderberoendet, eller jag menar regnet, har kanske dämpat semesterhumöret lite. Men det har säkert varit en bra ledighet för de flesta ändå. Det är huvudsaken att det blir vila, omväxling och ny energi. Klysha som håller än. Nya grejor att göra, är guld.
Jag har några lediga dagar till innan vi ses, och jag är inte skadeglad för det. Det kanske blir dåligt väder en par veckor :)
Regnandet har jag nästan struntat i. Det har blivit en blöt vana bara, som man bemästrar, eller bortser ifrån.
Men det hängs ytterst lite tvätt ute, har jag märkt. Det måste vara därför som min tvätthög är så stor. Ingen vill fixa och hänga ut det åt mej..... Så jag hoppas att det blir någon dag utan blöta, eller gärna två-tre stycken. Bara för att prova på, så där. Tvätta och sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar