lördag 5 september 2009

Bak och framsmälla

Baksmällan var stor idag. Överväldigande och plågsam kom den krypande till min dörr. Bad mej kära söta, kan du hjälpa mej!! Det var en skakig liten....fläck som bad mej.
Men jag var klarsynt och hård i mitt svar. -NEJ! Du måste försöka bättre, du måste sträcka ut på mellanrummen, för nu är det allvar! Det måste du förstå!

-Jag kan inte göra och hjälpa dej så. Mot dej.
Det finns stackare som mår så dåligt dagen efter, så att de ber på sina bara knän att få hjälp med transport till akuten. Akutresa till systemet. Tyvärr så fick han visst hjälp dit ändå. Jag hoppas att han mår bättre i morgon.
Själv hade jag ont i huvudet i morse men det berodde på annat. Om man jämför så är jag ändå glad att det beror på annat. Ont i huvet har jag än, men det går över sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar