onsdag 30 september 2009

Hepp!....Eller?

Efter sol kommer regn. Efter snö kommer tö. Efter söndagsstek kommer pytt i panna....Öh..Efter en öl kommer en rap.
Efter en tuffare period kan det komma en roligare. Kanske i morgon? Jag brukar sticka ut hakan väl långt och det kan man ångra. Ibland blir det så, men blir det så i morgon?
Jag skall nog på någon form av anställningsintervju i morgon. Eller kalla det för något annat. Jag vet inte ens om det verkligen finns ett jobb efter intervjun. ?!? Och det finns ju andra sökande, som vanligt. Mystiskt läge.
Jag bara ringde och frågade, och vi träffs i morgon sa han! Hur kan det sluta?
(...och så bestämde vi bara att vi tar en fredagslunch istället. Det är bäst att äta på bestämda tider, när det är mycket jobb. Idag var det alldeles för mycket att göra, det såg jag. Lovande.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar