torsdag 17 september 2009

Typ biff

De var på rätt spår! Att de försöker att tuta i mej att de är glada att se mej, det kan mycket väl lyckas. Jag är godtrogen och blåögd vad gäller sådant:)
Överraskande positiva nunor hade de på Sladdkompagniet! Jag var dit en liten stund idag....på långbesök. Men överraskande?... Nä. Det kan man väl räkna ut vid det här laget. Ingen idé att hänga läpp i förtid var den genomsnittliga inställningen. Så rätt tänkt.
De biter ihop och drar lasset vidare utan hörbart gnäll. Gnäll på varandra tror jag är avskaffat sedan länge. Sportsligt skulle det kunna vara det bästa laget, det som slutar högt upp i serien. Jag gillar när laget växer, och när individer i laget växer. Det sa jag till flera förut, och det känns inte helt fel att ha sagt det.
Till slut sparkade de ut mej gemensamt. Kan väl inte ränna här en hel dag sa de med rätta. Jag smet genast ut innan det blev handgripligt.

2 kommentarer:

  1. det var kul att du kom! :D fin beskrivning på den dagliga verksamheten!

    SvaraRadera
  2. Och tur att du slängde ut mej:)Jag trivs för bra där..

    SvaraRadera