söndag 8 mars 2009

Hoppat i tiden

Slödag i backen för far och son på Lördagen. Två liftar och ingen direkt kö, men mycket korvgrillning och fika. Mycket fika för mej som redan har kört in skidorna. Men med nya hoppskidor has det inte mycket tid för kolhydrater och sotiga Tillmans.
Men han stoppade till lite i förbifarten, och stoppade i sej själv lite korv. Jag provade om hans skidbindningar passade till mina pjäxor. Det gjorde de, så då blev han lite orolig, och det blev jag med. Men jag avstod från att ens åka lift med dom, för liftkillen och jag var överrens om varför dagens ungdom har så breda skidor. Enda orsaken till denna enorma skidbredd är att, vingliga ungkalvar, annars tippar omkull.
Övrigt att intressera sig för är virus i datorn, Trojan verkar vara ett bekant begrepp.
Och projekt PROJAS. Speciella rapporter levererade om forntiden, som skall lagras, diagnosticeras, ev. saneras eller som sista alternativ: Destrueras, om inget annat hjälper.
Allvar nu! Omvärlden kan vara så lugn! Jag har allt detta under fullkomlig kontroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar