onsdag 5 augusti 2009

Klädnypor

Idag har vi inte fiskat, inte plockat bär, inte städat...än, inte klippt gräs, inte varit slö, int....va! Jo lite slö...men jag har lagat mat en gång! Och så har jag köpt en keps på stan, och två kortärmade tröjor till mej själv.
Och varit med och hållit mej undan när grabben skulle ha lite nytt att klä på sig. Det kan vara en rolig syssla, att shoppa tillsammans med ena ungdomen. Ibland alltså.
Idag var en sådan iblanddag som gick bra. Och jag tar inte åt mej äran för det, förutom att jag håller mej lite i bakgrunden. Det hjälper till alldeles fantastiskt att hålla sig i bakgrunden ibland. Goda diplomatiska smakråd får andra ge. Det funkar nämligen alltid bäst.

Det står "France" på min keps. Jag har inte riktigt bestämt om jag håller på dem. Det kan jag bestämma strax före, om det nu blir nån match.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar