fredag 14 augusti 2009

Solbrillor inne

Det blev så varmt, roligt och glatt på eftermiddagen. Fasen vad lite vi arbetade de sista timmarna idag.
Ditt fel!
Att komma och bara totalöverraska oss på det sättet!.... var det bästa som kunde hända. Nu har du hjälpt oss, för det var vi som blev gladast. Så kände jag det. Det var tusan vad det lyfte!
Den 2 och 27 juli skrev jag om att hålla tummar och så vidare. Det är ett sätt att beskriva hur jag tänker på saker som har hänt, och andra människors situation, utan att tro att min tumme har nåt med återhämtning att göra. Jag förstår så väl att det är omständigheter och den egna viljan som avgör hur det blir till slut.
Och den viljan var rätt synlig idag. Man kan bara hoppas att den smittar av sig, och att man tar bra bilder med sig. Bilder på dej, Maria, som visar på värdet och nyttan av en stor vilja!

2 kommentarer:

  1. hennes besök förgyllde min dag! gud vad kul att se henne så pigg!

    SvaraRadera
  2. Ja, och själv blev du som en studsboll! Det kanske man inte skall begära riktigt ännu av henne. Studsa menar jag, men det var nära!

    SvaraRadera