tisdag 6 oktober 2009

Rostiga spikar

Idrott kan vara tufft. Har just stretchat min tennisarm. Det är inte riktigt akut, men det skall förebyggas.
Det var ett jäkla spikande, borrande och handsågande idag. Jag började alltså att återställa efter gårdagens förödelse, och jag har muskler! Oanvända saker som inte visste att de hade ett liv kvar. Men nu vet de att de lever.
Därför tänjer jag lite och kollar hur dagen har frestat på den ovane. Men det kändes annorlunda än igår. Bättre. Säkrare. Nästan proffsigt. Det finns hopp.

2 kommentarer:

  1. Fy fan för handsågande. Jag använder maskiner i alla fall det är möjligt.

    SvaraRadera
  2. Nu var det mest rostiga utstickande spikar, ivägen, på fel och trånga ställen, som frestade på min ynkliga arm. Funderade på att ta den skämda motorsågen till det med, men hade ingen brandsläckare med:)

    SvaraRadera