tisdag 27 oktober 2009

Spånskiva...festligt?

Golvknarr, lutningar och kalldrag....det har jag bekämpat under senaste dagarna. Framgångsrikt..ä...eh...?..?? Men håll för fan tummarna! Jag vill ju bo kvar i byn ett tag till. Ett problem med grannar är ju att det inte går att fuska:) Inte så att det märks i varje fall. Och om köksgolvet lutar för mycket när jag är klar så kommer jag att få höra det. Sen Bengans ölburkar rullat in i nåt hörn där neråt tex. Eller att hundmadam har svårt att ta sej ut, i motlutan.
Tja, risken finns när man inte ser blåsan på passet. Förr fanns det en tydlig sådan, det minns jag, men har Eu tagit bort den med? Miljöförändringar?
I morrn blir det skivor på brädorna, och slätt som ett salsgolv, fast det är i köket. Ovant, hoppas jag. Dom kanske snubblar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar