torsdag 16 april 2009

Några små korn

Någon borde skura här. Popcorn är väl magert och bra att äta, men feta utanpå ändå.
Jag som brukar gnälla på fjunisen när han kladdar på knapparna, sitter och kladdar lika själv. Det är inte riktigt bra det, att jag fettade till det. Det skall jag genast upplysa honom om i morgon.
-Titta här vad kladdigt det blir om man äter och slafsar vid datorn. Och speciellt feta popcorn med extra smör! Det syns ju tydligt att det varit nån med popcorn här före mig.
Det är lite fett och så där, och bra mycket smul. Bra, då ser han det, och han kanske fattar att man inte skall kladda ner så mycket. Vem vill städa mellan tangenterna. Inte då jag.
Det är ett himla krånglande när jag skall äta popcorn här i smyg. Försöker kolla att ingen mer är uppe och smyger, och sen gäller det att ta bort alla bevis. Men det är lite chansartat. Och att det skall höras så väl vad man håller på med. Och lukten.
Men vad pratar jag om..

2 kommentarer:

  1. Man ska alltid prova att skylla ifrån sig först! Jamen det luktar av popcorn med:)

    SvaraRadera