söndag 19 april 2009

Väckarklockorna

Jag håller på att hoppa över någonting igen. Ett litet stycke ansats har tagits ut och nu är det bara att hoppa till. Skall man klappa sig på nåt lår eller nåt kanske, som man sett på tv. Pyttelite koncentration krävs det nu, för mest har det varit bara avslappning, avspänning i helgen. Skönt.
Det skall bli bra att få återse gamla stället igen i morgon, med mina arbetskläder på mig, för första gången på några månader. Nu skall jag hoppa mellan segtråkiga tiden och nästa tid. Förhoppningsvis en roligare, mer social och tryggare period. Ett litet hopp mellan Söndag och Måndag och vi har bytt.
Egentligen är det bara ett litet steg, som redan känns som bara en riktigt bra Söndag kväll. Det räcker nog att bara slicka sig lite om munnen nu så glider vi över utan darr.

4 kommentarer:

  1. kommer bli nice att se dig!

    SvaraRadera
  2. Jag kanske har bytt utseende och stajl helt sen sist, men skall klistra på massa 306, överallt!

    SvaraRadera
  3. Och vi sågs. Och jag var rena nybörjaren idag. Är inte så kaxig ännu på ett tag. Vad bra:)

    SvaraRadera