torsdag 30 april 2009

Väderprognoser:)

Men det var värst vad det mojnade nu. Vad hände med den friska vind vi hade tidigare. Det är knappt så att de små musöronen rör sig alls på björkarna. Visst blev det nästan kav lugnt eller? Jo minsann, det verkar så. Tydligt. Nästan blankt på sjön, vindstilla.
Vad trött jag blev efter den sena kvällsmaten. Det var en lite tuff vecka med ett pass övertid på arbetet igår och rätt mycket engagemang hemma de här senaste dagarna. Jag slocknade totalt nyss, och var knappt kontaktbar. Det märkte jag själv på mina konstiga svar om var jag befann mig. Borta någonstans.
Men nu kanske det ändå har lugnat sig tillräckligt ute. Kanske det piggar upp mej med någonting ute? Ingen brasa blir det, men....
Någon smäller lite nu. På de rätta ställena är det nog ingen fara med sådant...
Som förr är det, detta med smällare. Barnsligt kul. Fast lite onödigt. Men det kan man inte bry sig om jämt. Jag blir klart piggare nu, det känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar